30 december 2008

Reactie op kerstmorgen in het Talmahof

De kerstdagen goed doorgekomen na de onvergetelijke start op kerstmorgen?

Vanmiddag kwam Diet Maissan naar me toe op Talmahof om nogmaals te bedanken, ze heeft het prachtig gevonden, ze had ook nog een leuke reactie gehad van 1 van de bewoners en haar echtgenoot. Ze waren samen bij de dienst, ik heb ze na afloop ook nog even gesproken. Zij hebben kleinkinderen die geadopteerd zijn uit Afrika, ze vertelden dat ze het jammer vonden dat de kleinkinderen ons niet hadden gezien en gehoord. Ze hebben zelf ook een djembe en trommelen daar ook op. Thuisgekomen hebben opa en oma het verhaal van lolo aan hun afrikaanse kleinkinderen verteld en er kwam een spontane reactie: als lolo geen moeder meer heeft halen wij haar op dan mag ze bij ons wonen, is ze niet meer alleen en onze moeder wil er toch nog een dochter bij. En nu kijkt het hele gezin 's avons naar de sterren om aan lolo te denken en haar te groeten.

Mooi toch
Groet Jozien
Nog steeds krijg ik reacties op ons optreden. Ze vragen me waar mijn trommel is, vertellen dat ze het leuk of erg hard vonden.

Geen opmerkingen: