29 april 2007

planning van de optredens tijdens de Millenniumloop 2007 - Emmeloord

Beste mensen,

Ten eerste wil ik jullie allen bedanken voor de medewerking die je aan dit evenement verlenen door jullie optredens.
Ik denk dat we een leuk afwisselend programma kunnen aanbieden aan het publiek waar iedereen jong en oud van kan genieten.
Ook de weergoden zijn ons gunstig gezind, zodat we een groot publiek mogen verwachten op De Deel.

De voorlopige planning van de optredens is als volgt:(genoemde tijden bij benadering)

12:30 uur : Doundounclackson djembegroep

13:15 uur: Leonie and Band

14:00 uur: Volksdansgroep Kraggenburg/Emmeloord

14:45 uur: Do Not Block

15:30 uur: Afrikaanse dansgroep

16:15 uur: Accordeongroep

17:00 uur : MC Poldermodel

Suggestie: Het zou geweldig zijn als we rond 18:00 uur een soort gezamenlijke jamsessie konden organiseren van alle artiesten en bijvoorbeeld gezamenlijk het nummer van LiveAid "We are the world" kunnen opvoeren. Ik weet helemaal niet of jullie hiervoor voelen maar het zou een fantastische afsluiting zijn van de middag.
Graag jullie reactie hierop.

De techniek en apparatuur is in handen van Klaas Boes

Voor de optredens is een podium beschikbaar van ongeveer 14 x 4 meter. Het podium is op een hoogte van 1.20 meter vanaf de grond.

De optredens worden aan- en afgekondigd door de presentator Jannes Punter. Voor elk optreden zal hij een kort vraaggesprekje met een van de leden van de groep voeren. Als hierin punten naar voren moeten komen die jullie kwijt willen, laat me dat even weten zodat Jannes de juiste vragen kan stellen.
Promotiemateriaal mag uiteraard worden meegenomen en uitgereikt worden aan het publiek.

Ik stel het op prijs als jullie tussen de nummers door het publiek willen aansporen om mee te doen aan de Millenniumloop.
Ook jullie eigen deelname aan de Millenniumloop voor of na het eigen optreden wordt bijzonder gewaardeerd. (je hoeft dit niet hardlopend te doen, gewoon wandelen mag ook).

Op zaterdag 28 april zal ik tijdens een radiogesprek in het programma Nieuwsnet de optredens vermelden.

Tenslotte, er kan van alles niet (helemaal) goed gaan, we zullen hier en daar moeten improviseren maar als iedereen meewerkt ben ik ervan overtuigt dat we met z'n allen een fantastische middag gaan beleven.

Geen opmerkingen: