9 april 2007

Vraag voor optreden Op 30 april (koninginnedag)

Doundouners opgelet:een uitnodiging!!!!!!

Beste meneer/mevrouw,

Ik zal mijzelf even voorstellen. Leonie Beks, 22 jaar, muziektherapeut en oud cursiste van Heleen Groen. Ik heb uw mailadres van het internet geplukt, omdat ik een vraag heb. Op 30 april (koninginnedag) vindt er op de Deel in Emmeloord een Milleniumloop plaats voor het goede doel. Ik zal niet te uitgebreidt vertellen, maar het komt erop neer dat het lopen alleen een beetje saai is en daarom hebben de organisatoren mij benaderd om een podium te vullen met leuke acts die middag. Aangezien ik een groot aanhanger ben van het instrument djembé en wist dat jullie bestonden zou ik het ontzettend leuk vinden als jullie een moment van de middag willen vullen met ritmische 'loop-begeleiding'.

Het precieze moment is nog vrij in te plannen, maar zal ergens tussen 12:00-18:00 liggen.

Geen opmerkingen: