25 november 2007

Friends of MTANGANI

Hallo Ep,

Bedankt voor je leuke reactie en aanbod! Ik zal het zeker onthouden, maar ben nog niet zover op dreef dat ik regelmatig iets organiseer. Ik ben vorige week pas officieel een stichting geworden, alles staat wat publiciteit betreft nog wat in de kinderschoenen. Ik stond op 15 november voor het eerst op een bedrijvenmarkt op uitnodiging en tevens gesponsord. Dus zelf organiseren is er nog niet bij, maar ik hou je link in mijn favorieten mapje en mocht het een keer op mijn pad komen, zal ik zeker aan jullie denken, zo kunnen we elkaar weer wat publiciteit geven, want daar draait het natuurlijk ook om:-)
Misschien is het een leuk idee om met jullie djembe groep gezamenlijk een vrouw te sponsoren? Ik wil in januari als ik weer terug ga naar Kenia ong. 40 vrouwen laten starten met hun eigen bedrijfje via het microkrediet systeem. Alle sponsors worden weer vermeld op mijn websites, met website vermelding van jullie djembee groep "Doun Doun Clack Son" als je dat leuk vindt. Als bv. 10 mensen 10 euro bij elkaar leggen, kan 1 vrouw gesponsord worden. De vrouwen en ik zullen het enorm waarderen:-)

Groetjes Corien Norder

http://amiemtangani.blogspot.com/
en ook
www.mtanganivillage.com

1 opmerking:

Corien zei

Hallo Ep,
Leuk om mijn stukje op je blog te lezen, je laat er ook geen gras over groeien!
Groetjes Corien